دکوراسیون برندینگ

امروزه نام های تجاری به جهت تبدیل شدن به برند، از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند. تبلیغات ، روابط عمومی، خلاقیت و ایجاد تمایز در تولیدات و ارائه خدمات و … از جمله ابزارهای رسیدن به این اهداف می باشد.

یکی از مهمترین ابزاری که در سیستم مارکتینگ و برندسازی حائز اهمیت است؛ دکوراسیون سازمانی و خاص هر برند و اصطلاحا [دکوراسیون برندینگ] می باشد و هر روز اهمیت آن در برندسازی پر رنگ تر می گردد.

استفاده از رنگ ها، المان ها، سازه ها و مشخصه های خاص هر سازمان در تمامی مکان هایی که در معرض مخاطبان و مشتریان هر برند است به ثبت نام های تجاری در ذهن مخاطبان کمک می کند.

تکرار دکوراسیون برندینگ در تمامی مکان های ارائه محصول و خدمات مانند: محیط سازمان، نمایندگی ها، استندهای فروشگاهی و غرفه های نمایشگاهی، دکورهای خبری و … از لحاظ بصری بر روی مخاطبان تاثیر به سزایی گذاشته و به ثبت برند کمک می کند.

اشخاص با دیدن دکوراسیون خاص سازمان در فضاهای مختلف، با ورود به هر فضایی که این نوع دکور تکرار شده، احساس آشنایی کرده و با دیدن این نوع المان ها و بدون نیاز به خواندن چیزی، سریعا متوجه می شوند که این محیط کار متعلق به چه برندیست.

ایجاد این حس آشنایی و نزدیکی، موجب می‌شود مشتریان تجربه بهتری با برند شما داشته باشند. 

شرکت پایا نقش کیامهر، با بیش از دو دهه کسب علم و تجربه در زمینه تبلیغات، مارکتینگ و دکوراسیون نمایشگاهی و برندینگ، هم اکنون در این صنعت با اقتدار قدم برداشته و افتخار همکاری با سازمان های مختلفی در این زمینه را در کارنامه ی درخشان خود دارد.

کیامهر، با بکارگیری و آموزش نیروهای خاص این رشته که تلفیقی از مهندسی تبلیغات و صنعت دکوراسیون و برندینگ می باشد، بهترین راهکارها و ایده های خلاقانه و کارآمد را به مشتریان خود ارائه داده و تحسین ایشان را برانگیخته است.

kiamehr-professional
G-0TY2M7TS6M